Szkolenie zostało zaprojektowane tak, aby pokazać Ci dobre praktyki z zakresu prospectingu czyli procesu inicjowania kontaktu z potencjalnymi klientami. Jest to zadanie, którego wielu sprzedawców nie lubi i unika jak ognia. Weź udział w moim szkoleniu i przekonaj się, co powinieneś zrobić, aby poprawić się właśnie w tym elemencie procesu sprzedaży.
W trakcie szkolenia skupimy się na inicjowaniu kontaktu z potencjalnym klientem za pomocą 3 najpopularniejszych metod: rozmów telefonicznych, cold mailingu i social sellingu. Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- usystematyzujesz swoją wiedzę z zakresu procesu sprzedaży i pracy z leadami,
- będziesz wiedział, jak zaplanować działania prospectingowe,
- poznasz 3 scenariusze procesu sprzedaży, w których wykorzystywane są rozmowy telefoniczne inicjowane przez sprzedawcę (tzw. „szybka” sprzedaż, umawianie spotkań, kontakt z sekretariatem),
- poznasz elementy skutecznej rozmowy telefonicznej – dowiesz się na co powinieneś zwrócić uwagę tworząc plan/ skrypt pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem,
- opanujesz kluczowe zagadnienia związane z emisją głosu, które pomagają przyciągnąć uwagę klienta (albo przynajmniej nie zniechęcić go do siebie),
- poznasz dobre praktyki w zakresie e-maila, który wysyłany jest po pierwszej rozmowie telefonicznej,
- będziesz wiedział, jak napisać maila typu „cold mail”,
- będziesz wiedział, jak wykorzystać media społecznościowe w procesie nawiązywania kontaktu z potencjalnymi klientami.
Zapisz się i sprawdź co robią najlepsi sprzedawcy! Dzięki udziałowi w szkoleniu prospecting przestanie być koszmarem, a Twoje wyniki sprzedażowe poprawią się.