Trener sprzedaży Agnieszka Śmiejka - Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży

Sytuacja jest prosta: Ty masz produkt, a klient ma pieniądze. Istotą biznesu jest umiejętność doprowadzenia do wymiany tych zasobów. Od tego, na ile będziesz skutecznie kierować tym procesem, zależy ile wystawisz faktur i paragonów. Proste? Proste! Ale czy potrafisz dobrze sprzedawać? A może…

✪ prowadzisz liczne rozmowy handlowe z klientami, ale brakuje Ci argumentów, aby przekonać ich do zakupu?

✪ sprzedajesz swoje produkty lub usługi prawie za półdarmo?

✪ Twoi klienci ciągle domagają się rabatów i zniżek, a Ty nie wiesz jakim cudem konkurencja sprzedaje pomimo wyższej ceny?

Rozwiązaniem tych problemów jest zmiana sposobu prowadzenia rozmowy z klientem o produkcie i jego cenie. Uwierz mi – nie musisz wymyślać koła, aby przekonać klienta. Nie jesteś przecież pierwszym sprzedawcą, który słyszy „za drogo!”. Inni, którzy słyszeli to już wcześniej, znaleźli sposób na rozprawienie się z obiekcjami cenowymi klienta. Wykorzystaj ich doświadczenie, podpatrz najlepsze rozwiązania i skończ z rozdawaniem swoich produktów i usług za półdarmo.

NOWEJ ZASADY GRY

Po pierwsze: skończ grać w grę “kto da taniej?!”. Tej rozgrywki nie masz szans wygrać. Po drugie: zacznij grać w obronę ceny czyli zacznij udowadniać, że Twoja cena jest adekwatna do tego, co oferujesz klientom. Dokładne wskazówki, jak możesz to zrobić znajdziesz w filmie, który udostępniam Ci tutaj.

Mój film trwa 27 minut i znajdziesz w nim:

✪ solidną dawkę wiedzy na temat psychologii ceny i procesu kupowania

✪ dokładne omówienie dwóch kluczowych strategii obrony ceny

✪ wskazówki, jak budować poczucie wartości poprzez komunikowanie korzyści biznesowych i osobistych

✪ rekomendacje, jak możesz wykorzystać 4 główne motywy zakupowe

✪ dokładne omówienie 4 etapów “pracy z ceną” – od rozpoznania klienta aż do zejścia z ceny

✪ przykłady biznesowe, za pomocą których zobaczysz, jak firmy radzą sobie z wyzwaniem cenowym klienta.