BLOG "SPRZEDAWAJ WIĘCEJ, DROŻEJ I SZYBCIEJ"

Co trzeba umieć, aby być dobrym sprzedawcą?
Często jesteśmy pytani o to, co należy brać pod uwagę zatrudniając nowego pracownika do działu sprzedaży. Odpowiedź na to pytanie nie jest łatwa, ponieważ istotą

Jak przekonać klienta do ceny?
Kiedy rozmawiać z klientem o cenie? Wybierając moment na rozmowę o cenie przede wszystkim unikaj błędu mówienia o niej zbyt szybko. Jeżeli zrobisz to, zanim

Co to jest “avatar klienta”?
Avatar klienta to narzędzie, które pozwala zastanowić się kim jest Twój idealny klient. Jest to technika sprzedaży, którą powinieneś poznać jeżeli jakaś część Twoich działań

Jak działa technika “próbna finalizacja”?
Obiekcja to krytyczna reakcja klienta na przedstawioną propozycję. Fakt wystąpienia obiekcji i otwartego jej wyrażenia zwykle traktujemy jako coś pozytywnego – mimo wszystko klient dalej

Czym jest język korzyści w sprzedaży?
Poprzez ten wpis chcę zachęcić Cię do zastanowienia się, co właściwie kupuje klient? Cechę produktu czy korzyść? Czy klient kupujący lodówkę kupuje system no frost

Jak przygotować się do rozmowy sprzedażowej?
Jedną z moich ulubionych zasad, którą chcę Ci dzisiaj zarekomendować jest Zasada 4P. W tym przypadku za skrótem 4P kryje się następujące hasło “Pominięcie Przygotowania

Psychologia decyzji zakupowej – jak kupuje klient?
Człowiek każdego dnia podejmuje wiele decyzji zakupowych. Większość z nas uważa, że jest bardzo racjonalna w tym procesie. Ale badacze wskazują, że emocje mają kluczowy

Jak badać potrzeby zakupowe klienta?
Celem badania potrzeb jest zdobycie informacji, które będzie można wykorzystać do zbudowania prezentacji produktu oraz argumentów do przepracowania obiekcji. Pracując z klientem na tym etapie

Jak zamknąć rozmowę sprzedażową?
Ostatnim zadaniem sprzedawcy jest zamknięcie rozmowy, co w praktyce oznacza: a) pozyskanie zamówienia, b) ustalenie kiedy i na jakich zasadach klient podejmie decyzję w przyszłości